reis van taman negara naar cameron highlands - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van theo Dubbeld - WaarBenJij.nu reis van taman negara naar cameron highlands - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van theo Dubbeld - WaarBenJij.nu

reis van taman negara naar cameron highlands

Door: inge en theo

Blijf op de hoogte en volg theo

07 Juni 2015 | Maleisië, Cameron Highlands

De reis naar camaron highlands, zorgen dat we optijd bij het drijvend cafe waren. En dat was weer gelukt. Theo was te voet gegaan om nog de cach te pakken waar we al twee dagen naar opzoek waren. Ik ben met de bagage met het busje gegaan.
Vervolgens de laatste keer in het houte bootje stappen en we moesten weer voorin gaan zitten maar dat hebben we lekker niet gedaan! Ergens in het midden zijn we gaan zitten en hadden nu been ruimte !!! We hebben onlangs de pijn in onze billen genoten van de bootreis het was prachtig!
De busrit naar de camaron highlands was erg hobbelig en vermoeiend. Vooral het laatste stuk. Omdat het zondag en schoolvakantie was gingen de locals ook op pad en gaan ze massaal de weg op en rijden kunnen ze hier echt niet. Met als gevolg dat we over 15km 3 uur hebben gedaan. Gelukkig hadden we een hele lieve chauffeur die ons helemaal naar het hotel heeft gebracht( hier moesten we dan wel iets voor betalen, en dat hebben we dan ok gedaan. Zelfs nog iets meer dan nodig was).
Toen we de berg omhoog reden zagen we wat aftanse hotels voorbij komen. Omdat we zoveel hotels hebben bekeken op google wisten we niet goed meer hoe dit hotel er uit zou zien. En waren we dus een beetje bang dat het een erg vies en afthans hotel zou zijn. Maar alles behalve dat! Echt zo mooi.
Nadat we de tassen hadden neer gezet zijn we nog even een rondje gaan lopen. Water gehaald, en wat lekkers en zijn we terug in het hotel wat gaan eten. Heerlijk!!!
Voor morgen staat er weer van alles gepland dus we gaan zo lekker slapen.

• 07 Juni 2015 - 21:50

Mieke:

Nou zo te horen hebben jullie het goed naar jullie zin. Heerlijk. Dat avontuur nemen ze jullie niet meer af.

• 07 Juni 2015 - 21:55

Jeanne:

Mooi...mooi...mooi...kan niet anders zeggen. Wat n druk programma....zou teleur vinden om later jullie foto's eens te mogen zien.
    Groetjes Jeanne.