Voorbereiding.....Spannend!!! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van theo Dubbeld - WaarBenJij.nu Voorbereiding.....Spannend!!! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van theo Dubbeld - WaarBenJij.nu

Voorbereiding.....Spannend!!!

Door: theoke

Blijf op de hoogte en volg theo

12 Mei 2015 | Nederland, Eindhoven

Hoi allemaal,

Volgende maand gaat het gebeuren, wij gaan lekker met z'n tweetjes naar Azië en specifiek naar Maleisië. Maar we vliegen eerst vanuit Amsterdam naar Dubai om daar vervolgens 3 uurtjes te wachten op onze volgende vlucht naar Singapore. We hopen om 22.00 uur lokale tijd te landen en dan meteen door te kunnen gaan naar ons hotel. Het zal wel even chaos worden omdat dit de eerste keer is dat we samen een wereldreis maken.

We zijn nu druk met de voorbereidingen en dat brengt natuurlijk zijn spanningen met zich mee. Maar dat is gezonde spanning lijkt ons. We hopen via deze weg iedereen op de hoogte te kunnen houden met de dingen die we doen of de dingen die we zien onderweg.

Wat is de bedoeling: We zijn van plan om 2 tot 3 dagen Singapore te bezichtigen (wellicht kunnen we een dagtochtje maken naar Indonesië, het eiland Bintan). Als dit niet kan, dan is dat ook geen probleem aangezien Singapore een metropool is. Na Singapore pakken we de nachttrein (voor een kijkje in de nachttrein:http://www.kaemena360.net/FS/Malaysia/KTM2ndClassSleeper/), deze zal ons in 7 uurtjes naar Kuala Lumpur Maleisië brengen. Waarna we meteen de bus pakken naar het nationaal park de Taman Negara. Daar verblijven we 3 dagen en zullen van alles gaan doen en bezichtigen. Vandaar uit reizen we per bus door naar de Cameron Highlands waar de de thee gemaakt wordt. Inge is een thee verslaafde dus moeten we tussen de thee plantages toch even een thee drinken. Dit gebied staat er om bekend en ook vanwege de koude temperaturen, we gaan het zien en beleven. Daarna zullen we per bus door reizen naar Penang om daar het eiland te bezichtigen, na 3 dagen zullen we per bus en boot aan komen op het eiland Langkawi. Daar hebben we een resort geboekt aan een bounty kleurig strand met alles erop en eraan. Na deze 3 dagen van relaxen zullen we per vliegtuig terug vliegen naar de hoofdstad Kuala Lumpur om vervolgens lekker te gaan winkelen de komende 3 dagen. Na deze 3 dagen zullen we helaas al weer afscheid moeten nemen van dit wereld deel om vervolgens weer terug te vliegen naar ons Kikkerlandje.

Maar dat is allemaal nog ver weg en we houden jullie allemaal via deze weg op de hoogte. Voor spellingfouten en andere grammaticale fouten ben ik niet verzekerd dus daar moet je niet over miepen...hahahahahaha.

• 12 Mei 2015 - 08:00

Marieke:

Lieve vriendjes,

Het wordt vast onvergetelijk, veel plezier en heelhuids terug!
    herinneringen maken voor het leven!

Groetjes Marieke Geert en de kids

• 12 Mei 2015 - 10:18

Mieke Koenen:

Hallo Inge en Theo,

Wat leuk, zo kunnen wij ook een beetje meegenieten. En als toch wel enigszins bezorgde moeder vindt ik het wel fijn om af en toe te horen hoe het met jullie gaat.
    Veel plezier alvast met de laatste voorbereidingen.

Groetjes Mieke xx

• 12 Mei 2015 - 12:27

Jacqueline:

Hoi hoi, Wat heerlijk om jullie zo te kunnen gaan volgen en zo ook onze eigen reis een beetje te herbeleven. Wij wensen jullie super veel plezier en GENIET.
    groetjes xx