2e dag kuala lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van theo Dubbeld - WaarBenJij.nu 2e dag kuala lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van theo Dubbeld - WaarBenJij.nu

2e dag kuala lumpur

Door: inge

Blijf op de hoogte en volg theo

17 Juni 2015 | Maleisië, Kuala Lumpur

2e dag kwala lumpur,
Uitslapen heerlijk. Vandaag de hop on hop off . En onder weg wat caches gedaan. Vanalles gezien. Als afsluiting nog even gewinkeld en een biertje drinken.
Tassen zijn gepakt, douche gepakt en nu lekker slapen. ?orgengaat de wekker erg vreg o het vlieg tuig naar huis te nemen.

  • 17 Juni 2015 - 17:20

    Karin:

    Ik heb erg genoten van jullie belevenissen. En morgen alweer naar huis. Wat moet ik nu dan lezen elke dag. Goede reis en tot gauw✈️

  • 17 Juni 2015 - 17:27

    Jeanne:

    Hoi Inge en Theo.
    Nou alweer voorbij...dat ging snel!!
    Ik keek echt uit naar jullie verhalen hoor.
    Ik kom zeker n keer foto's kijken als je ze meeneemt naar je werk of je komt n keer na je werk naar mij..dat spreken we nog wel af.
    Goeie reis terug en tot gauw...
    Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

theo

Wandelaar/ geocacher en reiziger. Genieten van het leven.

Actief sinds 12 Mei 2015
Verslag gelezen: 921
Totaal aantal bezoekers 3866

Voorgaande reizen:

01 Juni 2015 - 18 Juni 2015

Onze eerste wereldreis!

Landen bezocht: