eerste dag kuala lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van theo Dubbeld - WaarBenJij.nu eerste dag kuala lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van theo Dubbeld - WaarBenJij.nu

eerste dag kuala lumpur

Door: inge

Blijf op de hoogte en volg theo

17 Juni 2015 | Maleisië, Kuala Lumpur

1e dag kuala lumpur,
Om 9.00 uur een tour geboekt naar de batu cave, tin fabriek, batic winkel en chocolade winkel. Het zou 3,5 uur duren. We hadden een prive tour en daardoor ging het allemaal wat sneller dan gedcht. De bavu cave vielen ons wat tegen. Leuk om gezien te hebben maar niet heel veel bijzonders. De tin fabriek. Nou ja, fabriek. We regen een rondleiding door een gang met wat foto` s en dat meisje praate zo snel dat we echt ons beste moesten doen om het te kunnen volgen. En dan kom je meteen terecht in hun winkel en lopen ze meteen achter je aan en als je ook maar even blijft staan zeggen ze meteen mooi he wil je kopen!!!! Ze bedoelen het heel goed en klant vriendelijk maar ik word daar echt niet goed van!
In de batic fabriek/ winkel en chocolade winkel ging het ook zo dus wij waren binnen twee uur wel klaar met onze tour dus hebben we aan onze gids gevraagt of hij ons niet bij de petronasowers af wilde zetten. Hij vond het volgens mij wat vreemd wnt de tour zou gewoon terug gaan naar het hotel. Maar goed hij bracht ons er toch naar toe. Daar kaartjes gekocht en na een uurtje wchten mochten we dan met de lift mee. Heeee. Dat ws leuk om te zien.echt de moeite waard!
Verder hebben we wat rond gelopen gewinkeld en gewoon gezellig gehad. Eigenlijk hadden we het wel een beetje gehad en wilde we graag naar huis. Maar we hebben er een leuke dag van gemaakt!