reis van penang naar langkawi - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van theo Dubbeld - WaarBenJij.nu reis van penang naar langkawi - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van theo Dubbeld - WaarBenJij.nu

reis van penang naar langkawi

Door: inge

Blijf op de hoogte en volg theo

14 Juni 2015 | Maleisië, Langkawi Islands

Van penang naar langkawi,
De wekker optijd gezet maar verkeerd uit gezet en weer in slaap gevallen. Dit was me nog nooit gebeurt maar juist vandaag gebeurt het, Aaaaahhh. Gelukkig hadden we een taxi besteld en dus werden we door het hotel wakker gebeld. Gelukkig hadden we ook alles al ingepakt dus opstaan omkleden en snel naar beneden uitchekken en taxi in. Op naar de boot. Omdat het druk kon zijn met verkeer hadden we de taxie vroeg besteld zodat we er optijd waren. Nou dat waren we ook. Nu kon ik dus weer even bij komen van het haasten en natuurlijk ging er dus meer fout dan me alleen verslapen te hebben.
De boot was oud en vies maar gelukkig niet over vol beladen hijmaakte alleen enorm veel herrie maar goed. Boekje lezen dn drie uur verder uitstappn op een prachtig eiland, langkawi. Eerst even een beetje winkelen wat eten en toen de taxi genomen naar het hotel.
Het hotel, het paradijs!!!!! Wouw wat ongelofelijk mooi. Ik heb er geen woorden voor. Een huisje op palen uitzicht op zee, Wit strand, je wordt gebracht met een autotje naar je huisje en weer gehaald echt hemels.
Goed even bijkomen van dit prachtigs, omkleden en dan op naar de kabelbaan, helemaal omhoog. Ook alweer zo gaaf. Helaas was het bewolkt en zagen we dus niet heel veel maar wat ging die snel zeg. Pfff. Eenmaal beneden wt rond gelopen in het super touristise gedeelte. Hie kwamen we de visjes tegen die heerlijk onze voeten kriebelde. Ze vonden het heerlijk en wij hebben hier erg om moeten lachen. Het kriebelt, prikt en is gewoon grappig om mee te maken. Een kwartier is ook meer dan genoeg.
Na dit alles zijn we nog even lekker aan zwemmen en hebben we een biertje gedfonken in het zwembad, ja je leest het goed in het zwembad. En vervolgens hebben we deze luxe dag afgesloten met een lux en romantisch diner aan het strand. Gewoon omdat het kan en we er hard voor hebben moeten werken en dus verdienen!

• 14 Juni 2015 - 20:02

Jeanne:

Dat klinkt zeker heeeeerlijk....op dat beetje stres na dan.....
    Geniet nog lekker.