3e dag penang - Reisverslag uit George Town, Maleisië van theo Dubbeld - WaarBenJij.nu 3e dag penang - Reisverslag uit George Town, Maleisië van theo Dubbeld - WaarBenJij.nu

3e dag penang

Door: inge

Blijf op de hoogte en volg theo

13 Juni 2015 | Maleisië, George Town

Derde dag panang, vandaag zijn we met de hop on begonnen bij de pier. Daar zat een tentje waar theo graag wilde ontbijten. Helaas was deze dicht. Wel lag er ook een cache dus hebben we die gedaan. Vervolgens zijn we richting het fort gelopen. Er kwam een hele donker wolk aan en we verwachte dus behoorlijk wat regen. En ja hoor toen begon het te druppelen we zagen toen een tentje waar we wilde schuilen en ontbijten. Net optijd zagen we daarlangs een bekend restaurant zitten" secret recipe". Dus daar naar binnen. Net optijd want het begon behoorlijk te regenen. Heerlijk ontbeten! Toen we dachten dat het wat minder ging regenen zijn we toch weer gaan lopen en nog een cache gevonden. Toen weer wachten voor de bus. En schuilen bij een eettentje langs de weg.
In de bus stond de airco aan en als je nat van de regen bent is dat erg koud.uitstappen bij een groot winkel mall met hele dure merken. Gewoon leuk om doorheen te lopen. Een biertje drinken en weer terug gaan naar little india.
Opzoek naar de muur schilderingen. En ja heeeeeeeel toeristisch maar ook echt heel mooi. Weer een bierje doen. Maar theo had niet goed geluisterd en bestelde drie flessen bier van 640ml per stuk. Dus we hadden even behoorlijk wat te drinken maar was wel lekker. Hihi.toen weer verder op zoek naar de schilderingen. We hadden erg veel lol. Op weg naar het hotel nog wat souveniers gekocht.
Nog even lekker zwemmen en toen wat eten in het hotel. Dat was niet zo lekker.
Tas inpakken en het eiland van de komende dagen even bekijken wat er daar te zien is!

• 15 Juni 2015 - 11:12

Marrit:

Het klinkt allemaal veel te leuk! (Om jaloers op te worden / zijn.....)
    Het enige wat ik me afvraag he... had Theo echt niet goed geluisterd of had hij gewoon zin in veel bier? (Ik vermoed het laatste......)

Groetjes, Marrit