de heen reis - Reisverslag uit Singapore, Singapore van theo Dubbeld - WaarBenJij.nu de heen reis - Reisverslag uit Singapore, Singapore van theo Dubbeld - WaarBenJij.nu

de heen reis

Door: inge

Blijf op de hoogte en volg theo

02 Juni 2015 | Singapore, Singapore

Rustig wakker worden bij martijn, alles weer ingepakt en klaar gelegd zijn wetoch nog even amsterdam maar ingegaan. Daar nog wat caches gedaan en rond gelopen en gekeken. Rond drie uur weer terug naar martijn gegaan om onze spullen te pakken en richting schiphol tegaan.op ons gemakje gegeten, tas ingeleverd en vervolgens op het vliegveld wachten op het vliegtuig.
Ben je ingechekt moet je weer wachten en wie loopt er dan voorbij, Angela groothuizen zonder make up. Hahahaha
Toen we dan eindelijk het vliegtuig in mochtenliepen we doorde biness clas dus weer langs angela.
De vlucht verliep prima kregen eten en drinken,hadden allemaal een eigen tv dus niks mis mee maar zeven uur stil zitten is erg vermoeiend. Gelukkig vlogen we de nacht in maar we konden beide niet echt slapen.

Op dubai aangekomen stopt het vliegtuig midden op het terrein dus moesten we naar buiten met de bus mee en eerst een half uuur naar een gebouw toe. Toen moest de handbagage weer gechekt worden en konden we per trein naar de gate. Gate a nou dat was best groot. En van deze gate staan er meer op dubai. Echt heel bijzonder vonden we het niet.
Weer het vliegtuig in weer eten en tv kijken boekje lezen etc. Weer prima geregeld.
Aangekomen op singapore! Papieren invullen....dat duurde dus even omdat er een best strenge procedure op staat. Maar uiteindelijk was het de douane beambte die zo aardig was om om even mee te kijken waardoordoor het een en ander wat vlotter verliep.tas ophalen en dan even kijken hoe we naar het hotel kunnen. We hebben gekozen voor een taxi wat waren we moe en het was twee dollar verschil met de treinwaar we ook nog moesten overstappen. De taxi heeft ons netjes voor de deur gebracht.
Hotel kamer is prima. Snel even omkleden en kijken of we ergens wat te eten en water kunnen halen. En ja hoor om de hoek wat gevonden. En het smaakte echt beter dan in nederland goed gekruid!!
Ook nog even een biertje gedaan. Lekker de vakantie is nu echt begonnen!!

• 02 Juni 2015 - 18:20

Jeanne:

Hoi ?
    Dat klinkt GOED...even wennen aan t klimaat? Gaat snel hoor. En dat eten...heerlijk he...ik zei t je...geniet lekker van alles.

• 02 Juni 2015 - 21:35

Angelica:

Hallo Theo en Inge
    Jullie zullen nu wel slapen. Een hele fijne vakantie en we zijn benieuwd naar jullie reiservaringen. Geniet ervan

• 03 Juni 2015 - 07:32

Renske En Kai:

Ome Theo en Tante Inge,

Heb je wel even een liedje gezongen voor Angela, misschien zien we je nog bij de voice ;-)
    Suus komt vandaag hier met Joep spelen, gezellig!!
    Hele fijne vakantie, we zijn benieuwd naar de foto's!

xx Renske en Kai

• 03 Juni 2015 - 08:41

Dick:

Niet verschoten om Angela zonde rmake up te zien?
    fijn dat het eerste gedeelte goed verlopen is.
    ik vindt het wel leuk om jullie verslag zo te volgen.
    niet alle foto's krijg ik te zien die je hier op zet .
    maar de foto's die ik zie zijn leuk

• 03 Juni 2015 - 15:50

Karin:

Mooi onder weg en nu met volle teugen genieten van alle bijzonderheden.